INGET VIDARE IDAG .....

det blev en riktigt lyckad kväll igår! satt hemma fram till ca 10-halv 11, under den tiden gjorde jag mig i ordning, käkade, drack och umgicks med familjen! björn körde mig bort till ronja. lyssnade hög musik, bl.a 'sofia dansar gogo' pinsamt att han satte på den i samma sekund vi svänge in på deras grusväg! haha. pratade litegranna med ronja och ricky innan det var dags att hoppa in i bilen. 8 personer i en cadillac, men det gick :D haha.

hällde i mig alla ciderna + några klunkar jägermeister
(som jag f.ö. av bara tanken håller på att spy just nu) på vägen. ingen kö och inga problem, rätt in bara ;} dansade det första vi gjorde och höll igång ordentligt kvällen ut :)) dom sista minuterna var jag utanför med daniel. positivt eller negativt kan jag inte säga. sen körde albin hem mig iaf. tvättade bort sminket, sedan raka vägen upp i sängen. deckade efter en si sådär 3 sms (a)


nu sitter jag här i soffan, passar victor, lyssnar musik och håller på att dö av illamåendet! uuuurk. det här är min sista dag i sverige, trots det känner jag fortfarande inget större pirr i magen :p men det kommer väl dom sista timmarna innan vi ska åka till flyget. woho! ska bli så underbart skönt. hoppas förkylningen är helt väck vid det tillfället. har faktiskt blivit bättre dom senaste dagarna :) men nej, nu måste jag äta någonting. ska smärtsamt kräla mig ut i köket.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0