MITT I FRUKOSTEN!

ja, här sitter jag. ännu en gång med mamma och björns laptop, eftersom den stationära jag använt mig av inte funkar alls särskilt bra längre, och någon egen har jag fortfarande inte :p som rubriken talar om ganska tydligt så äter jag frukost, en smörgås (mörkt, riktigt mörkt bröd) med ost och ett glas oboy till! ja, egentligen dricker jag inte oboy längre, men ibland blir man faktiskt sugen, vilket jag har varit ungefär varenda dag i 1 vecka nu (a) haha.

igår åkte jag (som jag skrev) med dennis, emil, kenny och stampe till thn. blev en runda till donken för att kenny skulle käka först, sen hem till albin (: jag började dricka redan när vi åkte från donken, en varm och god slotts (NOT!) haha. pojkarna drack kaffe hos albin och sedan började dom dricka! robin kom för att vara fyllechaffis med albins bil som jag åkte med, dennis körde sin. när alla var klara åkte vi mot vårhaga, men först några stopp - 1. hämta alkohol, 2. vänta på dennis m.fl (som inte kom :p). 3. köpa is till kylboxen på shell. men så småningom var vi framme (; fick en blöt kram av johan som välkomnande (y) haha. och så var sundet m.fl där, trevligt.

jag och possy badade i stort sett med en gång. när dennis och dom kommit körde vi igång volleyboll spelandet :D sjukt roligt! men idag har jag väldigt ömma armar :p vårt lag vann iaf båda matcherna. resten av kvällen var det mest oseriösa fyllespel med ojämna lag, mycket gap, tjoande och förlorande. hehe. men kul hade vi. ett dopp till blev det innan vi bytte om och åkte in mot stan igen. där hände inte mycket alls och stämningen blev ganska seg, tyävrr :/ hängde på bryggan (i säkert) några timmar :o innan vi bestämde oss för att åka hem, något med nattbad i uddevalla blev det inte! hade nog inte orkat det iaf, eftersom jag typ låg och sov i albins bil.

men hemåt blev det inte för frändefors bilen!
vi träffade på folk (william, james, andreas, emad, jocky) på shell och blev kvar där en låååång stund! inte förrän klockan var halv 4 fick krypa ner i min säng och sova. hm. inget mer att säga om den kvällen/natten.

idag ska vi ner till vänersborg för att spela volleyboll och (kanske kanske) bada på sanden :))
mer än så vet jag inte. dock åker vi inte ner förrän strax efter 3, för att dennis måste hämta sin syster då ;/ men men, får väl lägga mig ute i solen och filosofera (som jag är så bra på) medans klockan sakta tickar framåt. har jag (o)tur sätter väl mamma och björn igång mig med arbete :o ringa sonja ska jag göra också, och bestämma när jag ska dit och städa. men just nu har jag ingen koll på hur och när jag ska göra det. så först får jag planera ihop det på något sätt.

kanske slänger in ett inlägg till innan jag åker
, dock kan jag varken lova att det är något att se fram emot eller att det blir av överhuvudtaget men :} förlåt ännu en gång för ett trist inlägg, vet själv hur trist det är med en massa text och inga bilder. men tyvärr kan jag inte göra så mycket åt saken eftersom det känns meningslöst att försöka ta någorlunda bilder med mobilen, trots att det är 3.2 mp tycker jag inte att det blir alls speciellt sevärda bilder ;/ men bara för er lovar jag att ta någon/några bilder innan jag kommer tillbaka :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0