NYVAKEN MED 760 KRONOR KVAR PÅ KONTOT

det svider lite kan man väl säga! 760 kronor. i fredags var det 3600 (okej, 3478 med tanke på skulden) ;/ hm ...... men jag får väl trösta mig med att dom flesta pengarna har gått åt till nödvändiga saker! jag har ju inte vart på krogen och slarvat bort dom iaf :) nej! jag har köpt bh (179), deo (39), vax (89), klänning (299) m tillbehör (29+39), naturdiet (187), laddat på mobilen (195). det är vad jag kan komma på nu. men sen så har jag ju betalat tillbaka skulder (200 albin + 200 erica) och lagt undan 1000 kronor till turkiet resan. och ja, igår köpte jag en kycklingsallad för 50 kronor. och passet - 400 kronor! fast dom pengarna fick jag ju iofs av mamma (: som tur är behöver jag bara stå ut som fattig 10 dagar efter turkiet-hemkomsten (a)

men shit. jag har nästan glömt bort turkiet dom sista dagarna!!
albins student har nästan tagit över helt och hållet, haha. men man ser väl fram emot det närmsta, I guess ;} nu är det iaf bara 1 ynka liten kort och seg dag. som för min del förmodligen kommer kännas jävligt lång och trist. först af (kill me!) och sen städning hos gammelmormor, okej. det överlever jag. det är bara trevligt att hälsa på henne. MEN att gå upp såhär tidigt, det är inget för mig!

sen så måste jag ju äta mat idag (+imorgon) :[
eftersom sonja alltid bjuder på lunch när jag kommer dit och hjälper henne. jag kan ju inte precis säga "nej tack. jag bantar". doesn't work that way. nåväl, antar att jag borde sätta fart! klä på mig, sminka mig (lite lätt), blanda min frukost och dra i mig den innan klockan närmar sig "run bitch, run" - stadiet.

hoppas att ni får en bra dag alllihopa! jag ska försöka uppdatera senare.
kommer förhoppningsvis hem efter dagens nödvändiga sysslor för att packa och städa lite i lägenheten. pappa kommer ju faktiskt hem idag och här har inte dammsugits på snart 2 veckor. fy skäms! men denna veckan har det faktiskt inte bara vart mitt ansvar, och det är fan så mycket svårare att hålla ordning när det är fler än en i huset (lägenheten). påminner mig lite om tiden då jag hade två söta små pojkar här dagarna i ända :p

(förlåt för långt (trist?) inlägg!) (a)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0