RINNER RÄTT IGENOM!

haha, vet inte hur många gånger jag kissat senaste timman! sitter och försöker hälla i mig dagens vatten. iskallt och gott! nu är det snaaaart dags att "äta" igen också! härligt. sen får det nog bli till att slänga sig på soffan igen och sen på 'i taket lyser stjärnorna' så fort den är klart :) nej, nu måste jag verkligen kissa, sitter här och hoppar i stolen :p

haha, jag lyssnar på typ britney spears, backstreet boys just nu :3


sådärja! ja, vad mer har jag för intressant att informera er om? (;
kanske ska träffa robin om typ en stund. om inte tänkte jag tvätta bort sminket, röra ihop en hemmagjord ansiktsmask av något slag och sjunka ner i ett härligt bad :) sen är jag ganska sugen på filmen jag nämnde tidigare. tja, ni lär väl få veta senare vad jag gör! ha en trevlig kväll.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0