SICK AND TIRED

sitter och lyssnar på anastacias 'sick and tired'. riktigt bra! och så passar den, perfekt! för här sitter jag ganska slö ..... har ingen lust med möte på af /; halsfluss har jag åkt på igen också känner jag. men det går väl över. höhö. inte så farligt som det kunde vart :p behöver ju inte trycka ner något ont heller, för idag börjar jag med måltdisersättning! och så blir det göteborg med albin för att handla lite :)) han ska köpa skjorta och slips till sin stundent, jag själv ska ha en klänning och bikini!

tror jag ska ta mig ett ägg dock, för att kroppen ska komma igång lite.
kan ju inte sitta som en zombie på mötet. uuusch jag orkar inte!! buhu. men lika bra att få det gjort. hade lite funderingar om att flytta det, men albin ska ändå till autotech vid 1, så då kan jag lika väl gå dit och göra lite nytta ist för att sitta här och bara vänta (: smart tänkt (i) hehe.

bara några få dagar kvar nu, 4 för att vara mera exakt. jag ser fram emot det säkert minst lika mycket som dom som tar studenten på fredag ;D haha. blir antagligen så att jag sover hos albin och är med på champagnefrukosten. sen kommer nog dennis också. så åker vi med albins pappa och anna-lena in till stan för att se dom springa ut från skolan. sen ska dom väl till fallen vad jag har förstått, efter det sätter festen igång! :D massa god mat och dricka, musik, partytält och förhoppningsvis en hel del folk! lär ju inte bli speciellt nyktert. hoppas på fest hela natten!


igår gjorde jag inte mycket mer än; laddade upp cruisingbilderna på bdb och fixade en sallad efter vi vart hos farmor innan albin kom och hämtade mig. så åkte vi till gaddis, med tobbe och jesper. men åkte ganska snabbt därifrån eftersom robin m.fl som vi skulle träffa där skulle dra precis. så vi handlade lite för att sedan grilla hos albin (: blev massa gott och jag var så mätt så jag vet inte vad. chili var'e alltihopa också i stort sett. förutom fetaosten xD hahaha.



när vi käkat klart så fixade tobbe det sista med ljudet i sin bil innan vi drog till shell.
jag tankade albins bil och köpte en dricka för 200, han bjöd på glass och sen bestämde vi oss ett gäng för att åka till gaddis och mysa framför en brasa, så det gjorde vi. jag, albin, roob, robin, peppe, tobbe, andreas och lisa.



så satt vi där, blev ganska ordentlig värme intill elden! men mysigt (: lyssnade på musik, åt chips och umgicks - vilket vi inte gör mer än åker i bilar eftervarandra i vanliga fall :p hehe. några lekte med bensin och eld i både vattnet och på stranden.


framåt 12 gick albin och roob för att hämta sina badkläder i bilarna.
några minuter senare kom dom springande rätt ut i vattnet, jag skuttade iväg med en gång och gjorde samma sak! fy tusan vad kallt det var :# usch usch. öresjö var mycket skönare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0