THE SIMS 3

väntar otåligt på att ett av världens bästa spel ska bli färdiginstallerat! ;D fyfan vad spännande det ska bli. hoppas verkligen att det inte blir till en besvikelse, för som jag har sett fram emot det. dock har jag ingen större lust att sitta och nörda det nu, men vem vet? man kanske blir som besatt när man väl startar det ;)

den här veckan har börjat bra. åkte ju med dennis till uddevalla för att lämna in hans bil, den behöver ju fixas till lite efter den lilla back-incidenten! sen så åkte vi med hans mammas bil (som stod utanför lackfirman) till hans mormor och fikade innan vi åkte tillbaka till trollhättan för att träffa albin och jesper. bestämde oss för att göra något kanske lite tokigt, åka och kolla på 'dennis prylbod', helt värdelöst var det! men men .. haha,

sen så åkte vi till frändefors.
dennis släppte av mig, albin och jesper hemma hos mig för att han skulle köra sin syster och så. dock tog det längre tid än vi väntat oss så vi blev kvar säkert närmare 2 timmar. jag gosade en massa med dixie, hälsade på hästarna + resten va djuren och busade med victor. körde även lite bil, vilket kanske gick sådär lagom bra men (a) haha!


åkte fyrhjuling med victor (:



haha, victor klippte av luggen på stackars poppis! jag skrattade så jag grät xD

när dennis till slut kom och hämtade oss igen,
fick vi knö alla fyra i framsätet tillbaka till trollhättan, eftersom dennis körde bussen. jesper åkte hem och käkade, albin käkade och så kollade vi lite TV, sen drog vi ut igen. jag tappade humöret totalt och ville hem. lagade mat, åt och nu sitter jag här! :) så en hel del har jag hunnit göra idag ändå. det känns bra!

resten av veckan är ganska planerad om man säger så;

  • tisdag - träna med albin och vurp i vänersborg
  • onsdag - hämta ut pass och shoppa lite med syster
  • torsdag - af på förmiddagen, sedan rida och sova över hos mamma
  • fredag - universeum med albin och lillebror victor / packa
  • lördag - åker till turkiet 1 vecka!
nej, nu ska jag byta musik. känner inte för att sitta och bli stressad av helloween längre! var tvungen att lyssna på 'just a little sign', sen har det bara rullat på av sig själv .....

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0