VÄRMEEEE <3

haha., förstår mig inte på en del folk. nåväl :) har vart en helt okej kväll, trevlig och soft! robin kom och hämtade mig vid 10. så åkte vi ut till överby, träffade roob och peppe. bestämde oss för att åka till vbg. parkerade bildarna vid sanden och tog en liten promenad. härligt! helt sjukt att det temperaturen fortfarande höll sig runt 20 grader ;o


när roob fått sin vilja igenom och vi satt i bilarna igen, blev det en sväng till shell @ vbg innan vi åkte tillbaka till thn. hamnade på shell även där. sen drog vi hem till mig och kollade film. så nu har vi precis kollat på 'million dollar baby' och pojkarna har åkt hem!

jag själv ska snart hoppa i säng.
tänkte gå upp i någorlunda tid imorgon och lägga mig på balkogen. steka lite i solen! :)) sedan får vi väl se vad som händer. fortsätter min "bantning" med naturdiet iaf. usch, jag saknar riktig mat redan! nej, nu bits dom förbannade myggorna. får kila in under täcket :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0