VET INTE VAD .....

allt är bara skit just nu! trivs inte alls här längre, inte när man vet att det finns så mycket vackrare platser, bättre människor och mer att uppleva :'/ jag vet inte vad fan jag ska ta mig till, för jag står inte ut! orkar inte mera.

jag klarar inte av att ta hand om mig själv, det går inte! orkar inte gå till någon jävla vuxensluss varenda dag, och af varje torsdag för att få 3680 kronor i månaden. jag orkar inte orkar inte orkar inteeeeeee. och ofta jag inte ens får åka utomlands!!!! så nu får jag inte mina pengar än, för att jag "slarvat" socialen är ju för fan hopplösa! kan jag inte bara få börja om från noll? födas på nytt, för det här livet gick helt fel. vad jag än gör så blir allting fel. allt är fel, blir fel och jag kan inte fixa det! jag har ingen ork eller lust att ta tag i någonting. varenda dag känns som en evighet, och allt känns trist.

jag kan inte göra annat än att gråta, men jag förstår inte varför, för jag vet så jävla väl att ingenting blir bättre. det har aldrig gett resultat innan, hur många tårar som än rinner :'( ååååh, jag vill bara tillbaka, stanna tiden. föralltid. vill inte finnas här.


och så är jag arg! besviken och sårad. förvirrad, ensam och förstörd. jag väntar på att höra från dig, men förnuftet tar över hoppet. har du inte hört av dig nu så varför skulle du göra det? visst, du kan ha samma problem som mig med numret, och kanske inte tillgång till dator. men när mehmet säger att han inte har varken nummer eller msn till dig, då undrar man ju hur det ligger till egentligen? men visst, du slösade din tid på ingenting. jag fick iaf ut någonting av det. den lyckan jag hade och minnena som finns kvar.

panikångest :'((( nu ska jag dränka mig i iskallt vatten .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0