<3 / ==== (sn) SCHLLLLLLL

vaknade ganska tidigt även idag .. fick se att annha ring och smsat, stackars liten. fick så dåligt samvete för jag inte sovit och inte svarat. usch. jag hoppas verkligen att ni löser det här tillsammans, tänker på er idag och finns här <3

så, vad händer idag ? det blir nog film hos stampe. kanske ska rida innan dess också, funderar på det. får väl se vad jag känner för. först måste jag äta, men jag vill ju ha sallad och fetaost. inget annat !! hum .. får tjata på mamma att åka och handla. dags att ta tag i körkortet kanske ? hade ju inte vart helt fel :O

just'e, spana in den här lättlurade tönten ;) moahahahaha

puss&kram             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0