ANDAS UT

okej .. det var fan så mycket lättare sagt en gjort. trodde inte ens jag skulle hinna bli trött på att springa i en minut. men jodå, sen att inte kunna stanna efteråt .. usch, bara fortsätta att gå. dessutom hade jag ju inte riktigt tänkt igenom min runda. slutade med att jag fick powerwalk;a hem, så det blev ca 10 minuter extra. och skoskav på köpet, typiskt ! ajaj. nåväl, får väl berömma mig själv med att jag klarade det ;D nu ska jag äta frukost. och vad tror ni inte jag gör ? jo, jag tar en jävla pizza. så på väg upp för trappan sa jag till mig själv; vad fan gör jag. jag skulle ju ha mörkt bröd med ost ocxh gurka. men jaja /; får väl gå för den här gången (a)

Kommentarer
Postat av: anki

ge mig tips! :D:D

2009-03-04 @ 13:27:44
URL: http://a900404.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0