ÄNNU EN NYKTER FREDAG

jaha .. vart ska man börja? efter många sura miner, lite mat i magen och uppmuntran från underbara vänner så piggnade jag till. dennis kom hit, jag gjorde mig i ordning och sen så skjutsade andreas oss till albin, men först till stan för att plocka upp izabell som skulle kommit 10 i 9, men det blev lite knas så vi fick vänta på henne till typ 10-15 över ist. men bättre sent än aldrig. det var kul att hon hörde av sig och ville komma iaf ;D när vi kom till albin var det tobbe, sara, natta, söder, possy, haglund m.fl där (minnet är inte på topp), senare kom iaf emil, tommy och stampe! dom var ooootroligt sega ;p höhö. izabell drack min och dennis sprit som blev över från torsdags, inte mycket men alltid något. efter en liten stund köpte jag, sara och dennis en familjepizza att dela på. margherita med kebabsås! så äntligen fick jag min förbannade pizza, trots att jag inte ens var lika sugen längre .....

sen kom peppe, emad, nerv - som bara stannade knappt 5 minuter, toni, sundet och några till. nu orkar jag inte rabbla mera folk. gott om trevligt folk var det iaf. en stund, sen började folk åka hem. var ju en hel del av oss som inte drack, så jag var ju inte ensam. jag spenderade min tid till att städa, äta isglass och prata med folket.

någon gång efter 12 kom bästa andreas, vi stannade en stund innan vi åkte till stan för att köra lite folk. sen skulle dennis, tommy, stampe och emil hem också så dom fick knö i baksätet från albin hem till frändefors :)) tillbaka i trollhättan träffade vi på nerven, roob, peppe och emad på donken. sen busade vi en stund innan dom skulle hem. men roob hoppasde över och åkte med oss en stund till! så. vi åkte till gamle dal och dom skrämde upp mig hela tiden. sen släppte vi roob och jag började bli redigt trött. kom iaf hem och la mig i sängen vid 6. vilket ledde till att jag sov till 2 idag x|

nu har jag ätit frukost, blev en glas oboy också! ovanligt nu förtiden .. jag som alltid drack oboy innan!

så, vad händer idag?

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0