BAD DAY?

usch, riktigt skithumör idag! vet inte varför. känner mig bara allmänt hängig. inte haft någon större matlust heller,så 3 knäckebröd blev min middag. hm .. inte bra /: men nu har jag och dennis satt på lite musik så börjar rycka upp mig. rätt musik funkar alltid ;DD typ .... idag har vi inte gjort alls mycket. andreas åkte till skolan vid 12.22, men upptäckte när han kom dit att han inte hade något där att göra så han kom tillbaka efter en stund. sen åkte vi med roob, putte och hans bror till donken. efter det skjutsade dom oss till andreas för att hämta ps3, när vi kom tillbaka hem till sylte hade dennis kommit också. har inte gjort ett skit sen dess, bara suttit här .. kollat TV typ. och nu så är datorn ominstallerad också (y) gjorde ganska stor skillnad märker jag redan nu, känns skönt att den är i stort sett helt tom.

jaja. andreas är och hämtar bil nu så det blir antagligen en del bus med roob och putte ikv (:  ska göra mig i ordning lite nu .. slet som fan är jag!

vad ska ni göra ikv? :))

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; datorer lever sitt egna liv :P

ser på familjen annorlunda och svarar kommentarer :)

göra ikväll då?

2009-03-30 @ 20:36:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0