CP DATOR !!

blir så trött på min söta lilla laptop. alltid något som inte står riktigt rätt till. nu cpar internet hela tiden. inte själva internet utan firefox/explorer osv .. hela tiden kommer 'anslutningen misslyckades' upp ! jag blir tokig.fattar inte vad problemet är men antar att det är något jävla litet skitvirus som lyckats ta sig in :@ åååååh, men jaja. har iaf bränt ut alla bilder på skiva nu. så skulle det hända någonting är det inte hela världen. det känns ju lättande iaf :)) vicky har varit här en sväng idag också. kul att se henne, första gången jag såg henne köra också .. och ändå har hon haft sittkörkort ett bra tag nu. suck .. jag har alldeles för lite tid. hänger knappt med längre. jaja. nu ska jag äta min (fetaost) sallad, zappa på TVn och se om det finns något värt att se på. har precis pratat 50 min med erica i telefon om vad hon ska ta med sig från mamma åt mig .. andreas åkte hem precis också. ikväll kanske det blir lipz en sväng, efter pizza (sallad för mig del) med pappa och erica. ha en bra kväll ^

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0