DEPP

känner mig lite nere. hittar ingen bra musik att lyssna på, finns ingen som känns rätt just nu .. ingen känsla eller fantasi för att greja med design heller /; tusan ! har vart en riktigt dålig dag idag. tack vicky för några trevliga timmar mitt i all skit iaf (:

dagen började ju tidigt idag, redan vid 8 vaknade jag.
gick upp halv 9, gjorde inte allt för mycket förrän jag började göra mig i ordning vid 10. sen sprang jag runt som en idiot och letade efter ett cykellås eftersom jag tänkte cykla och slippa gå, för självklart började det snöa som bara den ;( albin kom hem med en vajer till slut, så jag kunde låsa med hänglås. så började jag cykla. men efter en bit började jag känna att jag blev helt blöt där bak. och självklart så har det skvätt upp en massa smutsigt äckligt slask på hela ryggen ! åååååh :@ så jag låste fast cykeln i ett träd och tog bussen ist. gick och solade medans jag väntade på vicky .. sen gick vi och åt kinabuffé på 'thai sing bar'. satt där ett bra tag - precis som vanligt ;D mys. sen gick vi och provade massa glasögon. haha ! när vi ändå var igång kikade vi in på gina för att "klä ut" mig. riktigt snygga outfits [;

riktigt stiligt ;)

sen blev jag smurf

och till sist .. jag vet inte vad, vickys val. jag var dock lite tveksam ;O


inget var dock överhuvudtaget seriöst ! mja .. sen blev det gå igenom alla skoaffärer, vicky älskar skor ;O höhö. jag tröttnade ganska fort. tog bussen hem kvart i 3 .. sen dess har jag inte gjort något mer än ätit och legat här i sängen. kanske ska ut med söt-alice, nerven och roob sen. men känns ganska säkert att robin inte kommer höra av sig så borde väl egentligen inte förvänta mig något. jaja.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0