EN VECKA HOS PAPPA :DD

WIIIIII ! smsade pappa igår och frågade om han var vaken .. inget svar så vågade inte ringa, skrev ett sms till och frågade om jag kunde ha hans lägenhet i veckan. inget svar då, inget svar idag. provade ringa , men det gick inte det heller. så gick jag ner och ringde från mammas mobil. svar direkt. så frågade jag men han hade inte ens fått mina sms. men självklart kan jag bo där i veckan :))

HÄRLIGT !!

så ikv blir det mys med alice och annha (: nu ska jag kolla buss.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: annha

Wiiiiiiie =] måste fixa skjuts till dig bara :D glöm inte bort mig sen :D ... hehe säg till när jag ska komma så kommer jag till dig antingen får ja gå eller så har ja fixat skjuts :) <3<3<3

2009-03-16 @ 13:40:21
URL: http://jannhamystorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0