ETT ILSKET INLÄGG

grrrrrrr!! så sjukt dåligt humör nu så det finns inte, synd om folk i min omgivning nu alltså. förlåt, menar inget illa. kan bara inte hålla ilskan inom mig. kan därför verka sjukt dryg! men lika bra det. och så blir det ännu värre när folk tror att dom stör:@ handlar inte om det. jag blir galen, legat här i sängen sen 8 imorse, bara glott på datorn typ .. det är fan 8 timmar snart :# konstigt att man är sur, hungrig, bakis, irriterad, uttråkad, rastlös, deppig. och sen krånglar det med pizza som jag vart så sjukt sugen på i flera timmar nu! så då blir man ännu grinigare och lättretad.

pappa lagar mat nu iaf, försöker se det positivt;
jag sparar pengar, milki försöker peppa mig lite, och det känns lite bättre att ha krupit fram ur täcket nu iaf. cpont i nacken har jag fått också, inte legat bra alls känner jag :( så typiskt! nu ska jag gå och kika vad det blir för mat :DD luktar som köttäfärssås, mmmm :)) sara kommer om en stund också, dagen kanske bli bra iaf?

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0