HANNIBANNI <3



missade ju självklart bussen till stan så hannah fick komma upp till frändefors, mötte henne när hon gick va bussen vid statoil. sen tog vi bussen till stan vid 13.10 ist. sen blev det 2000 m simning på vattenpalatset (: riktigt härligt., vi hade egentligen siktat in oss på 1000, minst 1000 m var vad vi sa. men efter lite relax i bubbelpoolen fick vi nya krafter :D haha .. riktigt lyckat !


när vi kom hem till hannah tog jag en varm härlig dusch och sen satte jag igång med mat, jag var helt utsvulten ! det blev potatis, köttbullar. och så självklart sås som vi nästan altid gör själva :) och självklart kokade jag lite grönsaker till också, inget som hannah föredrar men.



sen så hade jag tråkigt så jag målade i hannahs småsystrars bratz målarbok. haha. sen kom robert med en skvätt sprit så då blandade jag grogg till hannah. vid tog bussen vid 7, mot brålanda ! :D



sen var vi på 4 olika fester under kvällen. riktigt trevligt att träffa massa gammalt folk. andreas kom också ! :)) efter vi vart på alla fester åkte vi till donken innan vi drog vidare in till trollhättan. blev någon runda där, sen ville hannah hem och sova. så onsjö, nästa destination. lämnade henne och åkte tillbaka till trollhättan.sen somnade jag i bilen. haha, helt sjukt trött ! kom hem till robert vid halv 6. somnade en timma senare ^ blev inte många timmars sömn innan det var dags att gå upp till hannah,

käkade frukost och satte på 'coyote ugly', jag somnade ! vaknade när filmen var slut och då var det dags att göra sig i ordning åka hem till mig i frändefors, hannahs mamma skulle med och fika med mamma och björn. men först en snabbis in till stan för att hannahs mamma skulle ha ny mascara .. jag köpte foundation :) resten av dagen höll sig lugn .. film hos stampe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0