HOS STAMPE

här sitter jag ja (: haha, precis vart ute och sprungit en sväng. frisk luft kan göra mycket :] hannah sover sen ett bra tag tillbaka, emil sitter och nördar bdb och stampe är inte alls speciellt långt ifrån att börja snarka här bredvid i soffan. pratade med andreas för en liten stund sen med. skulle egentligen kommit hit, men vet inte hur det blir nu .. lamellerna har gått. tja .. så går det när man är snäll mot sin bil ;p haha, fett lyckat alltså ! annars blir det väl gå hem till mig och sova om en stund, hannah kommer nog bli superglad med tanke på hur pigg hon måste vara på att gå (;

edit ; fan då :(

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: eas

haha, vafan.. inte mitt fel ju :(

2009-03-15 @ 16:43:40
URL: http://erikandreasselin.blogg.se/
Postat av: eas

haha, vafan.. inte mitt fel ju :(

2009-03-15 @ 16:44:00
URL: http://erikandreasselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0