HURTIG !

det är vad jag ska vara idag. vaknade av sms som vanligt. och i samma veva skrev vicky att hon ville käka kinamat idag, det är ju var hon och jag brukar göra. men nu var det ett bra tag sen ! så visst, vi kör på det :) tänkte somna om några timmar, men sen bestämde jag mig för att vara duktig och gå upp ist. eller tja .. sitter ju fortfarande i sängen, men något mera snarkande blir det inte förrän den här dagen är slut ;) ska gå ner till stan sen, fast funderar på att cykla ist. var ett tag sen och det är härligt :)) höhö.

nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik. kan bara inte sluta lyssna på 'stopp' med veronica maggio. åh så bra den är :D håller på och ladda min iPod nu som legat död lite för sig själv allt för länge nu ;O så ska den uppdateras med lite fräsh musik. ohja ! ska sätta igång med det nu så jag inte glömmer det, men kommer på det i sista sekund sen (som vanligt) när det gäller mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0