PLANER PÅ ..

igår upptäckte jag när jag kollade igenom bilderna jag har uppladdade här på bloggen att min första header till denna designen (har ju bytt bilder dom senaste gångerna jag ändrat något) laddade jag upp i somras :O tänka sig ! att tiden har gått så fort .. så nu kände jag att jag får göra något nytt. även om jag älskar den jag har så känns det lite trist. men eftersom jag gillar den jag har så mycket nu - främst färgerna, så kommer jag behålla ungefär samma stuk, och färgerna kommer nog vara så gått som exakt likadana som innan .. men lite annorlunda kommer det allt bli.



så håll utkik ! ;)              

Kommentarer
Postat av: anki

jodå, de funkar.. huvudvärk och skoltrött, annars är de fint! :)

2009-03-05 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0