SÅ KAN DET GÅ

kan nog inte förklara hur trött jag var igår .. och datorn ville aldrig bli klar med uppdaterinagna från lenovo, och dessutom så dog datorn när häflten var gjort ! så typiskt ...... bara att börja om. 02.18 vaknade jag och upptäckte att jag somnat till på soffan. haha. uppdateringarna var klara så jag stängde av datorn och tog med den in i sovrummet (: satte på musik messade lite med andreas och - somnade ! sen vaknade jag vid 9 nu på morgonen, gick upp och kissa. sen la jag mig igen .. somnade om några minuter sen tänkte jag att det inte var värt att sova mera. ska väl ut och springa om en stund, men först får det bli frukost. väntar nog tills erica vaknar.

vad ska ni göra ikv ? :DD

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0