SNART MAT ..

har fan inte ätit mer än lite yogurth och en halv bulle idag. men snart blir det riktigt god mat :)) stektpotatis, kött och bearnaisésås :DD hoppas jag får i mig något bara. drack precis ett glas vatten, magen känns överfull. förjävligt ärligt talat /: och jag kan inte komma på varför jag har mått som jag gjort hela dagen .. milki kom på att det kan vara powerking, jag vet ju att jag blir "snurrig" i huvudet av det. yr liksom. men drack knappt 2 st igår så det känns lite långsökt ändå. det är ju inte baksmälla, antagligen inte magsjuka. eller antagligen, jag är i stort sätt säker på att det inte är det. sökte på google. kan bero på stress osv osv .. så som jag är. och igår var ju verkligen extremt i början av kvällen. undrade fan själv vad det var med mig x|

nej, nu ska jag försöka koppla av .. ta en huvudvärkstablett, dricka lite mer vatten och vänta på maten (: om någon timma ska jag med andreas ut (: så nu måste jag piggna till lite för att orka.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0