SÖNDER BAKIS !

ucsh säger jag bara för idag, men igår däremor var super (y) måste göras om. min söta lilla alice <3

frida och dennis kom iaf till mig typ kvart i 6. jag gick i mjukisbyxor, t-shirt och rufsigt hår. hade 15 minuter på mig att fixa mig.klarade det ! ;) men sen fick vi ändå vänta på emil för våran sprit låg i hans bil. så åkte vi iaf till honom sen och hämtade det + en påse jag glömde i hans bil igår. sen åkte vi till vbg, köpte mer sprit och sen vidare till thn, sålde sprit, köpte slödryck (det blev det vanliga - lime drinkmix & sprite) på jätten där frida släppte av oss för att höra av sig senare på kvällen. sen var v hurtiga och gick till alice, väldigt långt ja .. eller inte ;D haha. men ändå. började dricka, blev rediga groggar och en bra start :)) runt 8 körde nerven oss till josse, FEEEEEST !!

var inte så livat när vi kom. men det rulla på. jag och alice köpte mer mer slödryck och naturgodis. sen åkte jag och frida till donken med andreas, wiliam och james. sen tillbaka till festen, tjatade med dom in en sväng. höhö, sen drog jag och alice 50/50 grogg upp i näsan, jag började blö näsblod xD hahaha .. men det gick över fort. sen ville jag hämta frida och milki så nerven körde till vänersborg och hämtade dom. även jens och söder åkte med, och så andreas, william och james. tillbaka till festen igen ;D moahaha ..

sen när allt började dö ut tjatade milki med oss till vänersborg på fest, men det sög så jag alice och frida drog med en gång. trallade runt, gick nästan vilse. vände. satt i en busskur. sen kom andreas och gänget och plockade upp oss :) trångt var det ! höhö. så ville frida hem, så vi lämnade henne i vargön. sen ringde dennis och ville ha en 20 till mat, så mötte vi dom på saab.hade inte 20 så han fick en 100 ^ shell, för att äta. sen drog dom hem till frändefors tror jag.

sen vid 3 skulle tyvärr andreas och dom dra hem, så jag och alice åkte med nerven och roob ist :) dstod utanför gymgrossisten ute vid överby ett bra tag,höll fan på att somna /; men sen beslöt vi oss för att åka till åmål efter många om och men .. höhö, alice hade ju kort ! kvällen mest sagda :DD men slutade med att vi inte kom så långt ändå, vände en bit efter mellerud när klockan var 6 på morgonen. sne släppte dom av mig hemma i frändefors på väg tillbaka till trollhättan. bums i säng, somnade vid 7. sen så vaknade jag vid halv 10 nu imorse. yeah, jag kommer vara så pigg idag

har säkert glömt en del och skrivit det i fel ordning, men skitsamma. klöpte korv med bröd till mig och frida någon gång under kvällen också. kan itne ritkigt placera när men (a) kommer nog lite bilder senare, tack alla för en superbra kväll <333

ska iaf bort till dennis sen om en stund. blir pizza, massa fett, kolhydrater och gott ! datamys och massa film :]




puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0