VAKNA MED THE VOICE

två knäckebröd med ost och ett glas mjölk till frukost, precis nystädat lägenhet och en trött andreas på väg hit :) låter väl ändå inte helt fel ? fast egentligen var det (nog) något helt annat jag skulle komma fram till .. haha, kommer bara inte ihåg riktigt vad det var. struntsamma .. planer för idag ?

jag ska handla iaf, sen kommer dennis efter skolan och så ska vi formatera och installera om min dator ! får hoppas att det blir piggare efter det. sen är det ju mitt jävla springprogram. helt tappat lusten :( faaaan, det kändes ju så bra. trodde jag skulle klara dom här 12 veckorna. och nu har det kommit snö igen, även det stör mig. äsch, vi får se hur jag gör .. får väl börja om från början om det hinner gå för lång tid. nu ska jag äta klart och kolla på TVn

får se om jag sover med andreas eller inte, känner mig inte direkt trött. roar mig kanske med att gå till affären ist.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Annha

du kommer nog säkert få tillbaka lusten att springa snart , det löser sig vännen <3 Hur är humöret idag ? :) <3

2009-03-24 @ 09:13:45
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/
Postat av: hannah

tack gumman :)

2009-03-24 @ 10:30:43
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0