5.12 KM!!

nu var det gjort, jag klarade det! lätt som en plätt :D gick in, en man frågade vad jag behövde hjälp med och bad mig ta en nummerlapp. fick vänta 2 minuter sen fick jag prata med en annan man som skrev in lite uppgifter på datorn, bokade ett möte för kartläggningsamtal den 1 juni, klockan 13.00. sedan var det klart!

när jag kom ut ringde jag bästa albin och började automatiskt gå hemåt :o
pratade med honom i 20 minuter, så jag gick en stund i tystnad eftersom jag inte hade med mig iPoden, fast den hade ändå inte gjort någon nytta i fickan eftersom batteriet är slut. nåväl, satte på musik på mobilen efter en stund. 1 timma, ca 7000 steg och 5.12 km senare sitter jag här :)

nu ska jag fixa mig något att äta. har ingen aning om vad, men det får bli något snabbt och enkelt tror jag. efter maten ska jag ta mig en skön dusch! sen får vi väl se vad det blir. tror jag är sugen på träna iaf, känns så just nu ;D men man vet aldrig vad jag känner för om någon timma. höhö.

GRATTIS TILL ROBIN som fyller 19 år idag! :* <3

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aa, bilar är sjukt gott! :) Synd bara att det är liite svåra att få tag på här i england.. :( haha. Sjukt snygg blogg du har förresten :)

2009-05-20 @ 16:55:09
URL: http://britainmeetslisa.blogg.se/
Postat av: Jannha

tack är inte riktigt nöjd med den men den får funka tills jag kommit på hur jag ska göra med den ..

Okej de va väl inte så smart ? XD försökte du leka känguru ? xD kommer alltid lyssna när du behöver prata och det har jag sagt många gånger innan och jag menar det fortfarande lika mycket

2009-05-20 @ 23:50:56
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0