ÄR DET EN BRA DAG?! :DDD

ojoj, jag vet inte vart jag ska börja :DDD haha .. vaknade av väckarklockan halv 9 eftersom jag skulle gå upp och ringa soc. MEN jag oooorkade bara inte! så jag ställde klockan på 9.10, vaknade ännu en gång. stängde av och tänkte att jag tar det imorgon ist, jag behöver sova mera med tanke på att jag satt uppe lite senare än vanligt igår!

sen slog det mig att det är precis sådär jag alltid gör, skjuter upp saker. det är ju det som är mitt proble, och alltid har avrit. vad det än gäller, skola, jobb osv .. jag kommer inte upp på morgonen. för tusan! det är ju bara att gå upp (: för nu sitter jag ju här bara 15 minuter senare någorlunda pigg :)

fast först blev jag jävligt sur och grinig när hon jag skulle prata med på soc var sjuk, idag med! så jag får prova imorgon igen, vad fan. då kunde jag ju lika väl legat kvar i sängen ändå, iofs .....

men sen så hände det något som fick mig på fullvarv! :D jag hade fått ett mejl!! och ni kan inte gissa vad det stod där, jag kan heller inte berätta det (a) men nu börjar det kanske närma sig att tala om vad min lilla hemlighet är snart (; hihi. tro mig; det är svårt att hålla inne det! nu har jag iaf svarat på mejlet och sitter här förhoppningsfull och väntar på dennes svar :)) idag kommer nog inte ens vädret kunna förstöra mitt humör, trots att det är deprimerande disigt, gatorna är blanka av regn och himlen är alldeles grå.

hoppas att ni är på lika bra humör som jag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0