ÅRETS FÖRSTA DOPP ;D

dagen som började som en pest utvecklades faktiskt till en av dom bästa dagarna på länge! :) jag gick upp 8.30. käkade ett ägg och drack 2 glas vatten. tog bussen in till stan. gick till soc och hade mitt första möte med linda, vilket kändes superbra. hon var hur trevlig som helst! :D när jag var färdig där gick jag till älvhögsborg, ensam (!) framsteg :)) simmade 20 längder.

sen hämtade albin och possy mig. fick springa in på banken en sväng och lämna ett papper, så jag får förmodligen mina pengar nästa vecka (y) härligt! när det var ordnat så åkte vi till nisse och pratade med folk en stund innan teatern på folkets hus. vi orkade med 1½ timma typ :p hehe. så i pausen åkte vi och hämta alice på hennes skola och så hängde jag med henne hem. vi gjorde veg. köttfärssås och makaroner, riktigt gott var det (; sen när vi vilat magarna en stund gjorde vi smoothie, lika gott var det ^^

jag låg och softade i hennes säng en stund, medans hon satt vid datorn och sådär.
sen gick vi ut och satte oss i solen, väntade på albin, possy, frida, roob, robin, peppe och billy :) när dom kom skulle vi till öresjö. på vägen dit hämtade vi upp lilla sötgumman nelly :) jag och roob var dom ända som badade först, men sen kom possy i en snabbis också. haha. tycker faktiskt det var helt okej i vattnet :o varmare än jag trodde.

när vi klätt på oss igen så åkte vi in till stan.
både jag och albin kände för att åka hem eftersom det ändå inte hände så mycket mera - så vi skjutsade hem alice, frida och possy. sen körde han mig till affären och åkte hem. jag gick in och handlade lite - bananer, äpplen, apelsiner, skinka, bröd, mjölk, juice och bacon :) tack mamma för pengarna! <3

nu ska jag nog äta något och så tänkte jag kolla en film eller två
, ska nog se klart den jag började på igår 'in good company' och så tänkte jag kolla på en jag tankade igår, 'he's just not that into you' heter den (; tänkte köpa cheeseballz eller något, men jag skippade det. det blir nog en fruktsallad ist! och kanske lite tacochips och jag blir sugen (a) men jag vet inte om jag ska sitta vid datorn och se, eller i vardagsrummetr? sitter jag vid datorn kommer jag antagligen inte vara speciellt inne i filmen ;p slänger mig på soffan ist :) hoppas eran dag har varit lika bra som min :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0