DEN ÄR JU SÅ JÄVLA TYPISKT!

ja, nu sitter jag hör igen. med två smörgåsar - ost och gurka! en skål chips och en flaska vatten. ska ta en värktablett också för att mitt föbannade knä fortfarande gör fruktansvärt ont :(( lyckades klanta till mig ordentligt förut när vi skulle dra ut. alice tyckte vi skulle visa albin hoppen vi fick göra igår på boxingen så jag skulle hoppa över alice och landade tydligen lite konstigt, knät knakade till och jag la mig på marken. gjorde så ont så jag vet inte vaaaad!!

nu är det iaf bättre
, men funderar på om jag verkligen klarar step-up passet imorgon. räcker att jag vrider benet lite konstigt så strålar smärtan ut i benet :/ så typiskt nu när jag kommit igång med träning, veckan går ju och är ju redan halvägs imorgon. sedan har jag en av mina fri veckor gått :( men men ..... inget jag kan göra åt saken!

vi skippade iaf cyklingen idag
, pga av att allt blev så stressig. vi var uppe hos mamma en sväng idag - jag, albin och alice. skulle hämta min klänning, tränningsskor och betyg. men det blev TV, stereo, matta, gardiner och ännu mera kläder, bl.a! det viktigaste - betygen - glömde jag (I) fasen. men mamma skannar in det i datorn och mejlar till mig imorgon :)

sen lagade jag och alice god mat, kyckling, ris och currysås.
och så grönsaker såklart! + spenat/fetaost bröd typ :) mumma var'e. sen satte vi igång ilte mer att röja alla saker som stod i hela hallen och mitt rum. blev ganska fint, fast fortfarande väldigt stökigt :p kanske pysslar med det lite sen, annars imorgon!

nej, nu ska jag äta upp mina smögåsar :D
sedan ska jag smaska i mig lite chips - tröstmat? (a) tror det blir en ganska lång chill kväll framför datorn. fast är ganska trött redan nu så vi får väl se hur det blir med det (; man kan nog sammanfatta den här dagen som ganska värdelös, tycker jag.

måste skriva grattis till tobbe, roob och johan som tog körkorten idag också! <3


puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den är jättefin ! :)

FIN blogg ! (Y)

2009-05-19 @ 23:20:20
URL: http://sandrussvensson.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0