EN NATT-TUR TILL UDDEVALLA!

vid 11 ringde linus. vi pratade en stund, bl.a om attackerande fiskmåsar, sen så frågade han om jag kunde fixa skjuts från uddevalla. så jag pratade med albin och efter några om och men så fick jag lämna min gröt, ta med mig knäckebröden och så kom albin och hämtade mig, så åkte vi dit för att hämta linus som satt ensam i en busskur vid sjukhuset ;p höhö.

öppen taklucka mitt i natten men ändå värme i bilen, helt underbart! :D
10 i 12 var vi framme i uddevalla. plockade upp linus och skjutsade hem honom till blåsut, den token! jag höll på att somna på tillbaka vägen, blev riktigt trött. nu är jag iaf hemma och ska nog gå och lägga mig när som helst :) natti natti <3

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Madde

ja gud vad jag känner igen mej!

de e jobbigt me såna perioder, men när man väl kommer in i tränandet o rätt ätande igen så känns de så bra så man vill ju bara fortsätta. de e faktiskt inte så svårt egentligen, tillåter man sig att äta va man vill en dag i veckan (bäst på helgen då tycker jag) så går de ganska lätt :)

2009-05-14 @ 00:58:15
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: Madde

samma här! vi får peppa varann ;)

2009-05-14 @ 01:00:38
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; tack! det hoppas jag också för "hinner" inte vara sjuk nu när det är så mycket i skolan :/ Fast fick passa på att stanna hemma idag när det inte är något viktigt i skolan.

2009-05-14 @ 11:33:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0