#@¤&%&)!!£€"

helt galen i huvudet just nu. mitt humör ligger på typ -100000, sjuuuukt! nej, "inte ens vädret kan förstöra mitt humör", men någonting har lyckats. antagligen uttråkning! jag orkar inte bara sitta här längre. så lång, seg och tråkig dag. vi var inne i stan en sväng -jag, dennis, stampe och tommy. parkerade på oden parkeringen och tog en promenad ner till bryggan och tillbaka. helt dött som vanligt! nu ligger vi här framför TVn. stampe sover på tommys rumpa typ. tommy  och dennis är helt inne i något pisstrist på TVn .. jag sitter här med datorn i knät och bara surar! känner för att äta hela tiden, och får sån jävla ångest. varför tränar jag inte?!!! blir så jävla trött, besviken och irriterad på mig själv. jävla idiot, fan. värdelös

helveteeeeee              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0