FESTLIG KVÄLL I SJUNTORP

heeeelt gaaaalet fö'fan!! ;D måste nog vara den mest händelserika festen på bra länge alltså. jag kan inte påstå att jag skulle vilja vakna upp där idag ;o oj oj ..... KAOS?!

kvällen började borta vid offerhällsparken, på den stora gräsmattan bakom. jag tog en promenad till affären på sylte, så hämtade sara upp mig där :) sen åkte vi dit och satte oss där med lite härligt folk (bl.a johan, sundet, björk) och softade ett bra tag, drack den xide jag hade kvar när vi kom dit, sen gick vi till jätten, köpte slödryck och så kom dennis dit med spriten, och skjutsade oss tillbaka till parken (: men jag visste inte säkert om jag skulle dricka så det blev inte förrän vi drog därifrån som jag tog min första grogg. blandade i possys tomma corona flaska hela kvällen. vet inte varför jag inte fixade mig en mugg när vi ändå stannade på shell flera gånger, nja. jag trivdes faktiskt väldigt bra med en glasflaska :DD haha.

en tur till vänersborg blev det också, 3 bilar. jag och sara åkte i hennes förbannat fina saab (: dennis hade med sig stampe, albin, possy och johanna i sin. sen hakade även jesper på som tog körkort i onsdags, grattis till honom! han hade tobbe med sig i sin röda merca också :] så plockade jag och sara upp linus hos simon och sedan blev det trollhättan igen efter att vi stått på shell och tjötat ett tag ;p

race på saab fick vi höra, drog dit. och som sagt, det var allt bilar där. men inget sådär jätte märkvärdigt så vi stannade inte speciellt länge. istället blev det en tur mot vänersborg för att hämta sprit, stannade även till på donken. träffade frida :DD jätte länge sen nu! så det var trevligt, fast det bara blev jätte snabbt. köpte två cheeseare till linus och fick som vanligt en stod god chokladmilkshake på köpet (;

en av alla 'the happening of the night' var att jag drack öl! det börjar gå riktigt bra alltså, super härligt :D fick nog i mig 3 öl sammanlagt :) sen hade jag ju min loka flaska med sprit också, men hade jag inte druckit lite öl hade spriten tagit slut fortare och jag hade förmodligen blivit för full ;o riktigt lyckad fylla måste jag säga.

iaf, sen släppte sara av mig och linus vid hemköp på hjortmossen, för hon skulle hjälpa tobbe och jesper att köra några (: så satt vi där och väntade på att dennis och stampe skulle komma och plocka upp oss :D andreas m.fl kom även förbi en sväng, sen blev vi typ ovänner som vanligt, wei (y) efter en stund ville albin och dom komma tillbaka från sjuntorp. så jag och linus hoppade över till jesper, tobbe och sara som hamnat där efter deras "taxitur" ;p

så bestämde vi oss för att dra och spana in festen. blev sams med andreas det första jag gjorde när jag kom innanför dörren. sen hälsade jag på fåglarna, andreas skulle ta ut mini. vilket inte gick speciellt bra, han bara flög ut handen på honom hela tiden och ramlade i backen, stackas pippibirden ;/ men andreas vägrade ge sig, till slut lyckades han som tur var men mini bet honom massa i fingret så han började blö lite. och så släppte han honom i köket, så sa han sig på possys rygg. JAG fick ta honom för att släppa in den rädda stackarn i buren igen. aj, han bet mig med några gånger ..



sen spelade vi 'emads supar spel' .. fett roligt hade vi! :) robin, roob, peppe och schatz kom :)) folk började bli alldeles för fulla, speciellt andreas som hade festen. jag säger det rätt ut fjortisfylla .. josefine detsamma, lär er dricka, typ. här skäms vi fan inte för jag menar det! jag, sara och melin ska in på toa för jag ska kissa. öppnar dörren. dom står där (så nu andreas kan du få läsa vad du gjorde igår eftersom du precis skrev till mig att du inte kommer ihåg något:) det tycker jag var hyggligt av mig!) grovhånglar. jag håller på att kissa på mig typ. drar tag i dom, slänger ut dom. men dom är fortfarande ivägen för dörren så putte ännu en gång, dom rasar pladask på golvet och jag stänger dörren. kissar belåtet samtidigt som vi alla 3 håller på att skratta ihjäl oss. det där fallet så sjukt roligt ut xD

sen skulle jag och robin gå in på andreas rum och kolla fåglarna, tro fan att dom står där precis innanför dörren då! mööö .. så gick vi ut igen. sen skulle jag öppna dörren igen och fråga andreas efter öl och fulla jävla josefine typ vänder sig mot mig för att krama mig och gapar "sofia, jag älskar dig!", " du är min bästa vän" .. tiill svar får hon bara ett "VAAAA?!". och hon fortsätter - "du är så jäääävla snäll" mh, "det är inte du!" svarade jag och puttade in henne i rummet och drog igen dörren igen. sen började jag typ misshandla mig själv, tappade kontrollen och bara slog mig själv i ansiktet om och om igen, kunde inte sluta. tack för det rycket sofia ;| men men .. lugnade ner mig ganska snabbt, torkade bort tårarna och övertalade mig själv att det inte inte inte är värt det! ;(



alla festade vidare. andreas lämnade sitt hus obevakat. BIG MISTAKE! :| alla börjar gapa om att han spytt, jovisst. på golvet utanför hans rum, på väg till toan låg en go spya! (jag tror jag måste varna känsliga tittare för den fina bilden possy tagit).. denna fick man kliva över resten av kvällen för att komma till toan. hittade även andreas inne på toan några minuter senare. byxorna nere vid fötterna. lisa behövde kissa. följade konversation utspelar sig

andreas: kan ni gå ut?
jag: kan du gå ut? lisa måste kissa
andreas: nej, jag måste kissa
jag: nej andreas, du MÅSTE spy!
andreas: nej jag måste kissa
jag: haha .. nej, du behöver spy xD

så gick vi ut, lisa tänkte kissa ute ist. men så gick jag tillbaka dunkade på dörren och andreas öppnade, hämtade papper och så gick vi ut ist (: haha. tänk att jag ens kommer ihåg allt :D för redigt full var jag! hm .. vad hände sen?

emad deckade nere i  källaren, på en soffa.
dennis, albin, johanna, jesper, linus och säkert någon mer hade dratt för ett tag sen. så det var inte så många kvar. även robin och gänget drog lite tidigare! det sista efter att även sara och melvin dratt var det iaf bara jag, lisa, william, james och possy kvar. vi sjöng singstar, eller ah. jag och william främst ;D haha .. trevligt! sen drog även possy, jesper kom och hämtade honom.


vid 2 kom dennis, stampe och linus för att hämta mig. och så övertalade jag lisa att följa med. hade jag vart hon hade det vart ett ganska självklart val med tanke på hur svinigt det såg ut där :o hon följde med iaf. så åkte vi in till stan, kikade runt lite. sen skjutsade vi hem lisa, strax därefter fick även jag åka hem till min säng :)

så fixade jag två nattmackor och ett glas yogurth, satt uppe vid datorn en stund och deckade sedan gott med mobilen i handen :) ungefär som vanligt. jaja, får väl tacka andreas för en trevligt kväll, trots att han knappt var med, men det är hans förlust. för det var allt en riktigt riktigt värd fest :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0