FILM & KLADDKAKA

just nu sitter jag hemma. använder pappas dator nu! känns meningslöst att tvinga min lilla stackare att kämpa så när jag lika väl kan låta den vila /; och dessutom sitter jag skönare mycket här, i en riktig datastol ;D dennis är här också. han kollar på 'harry potter' ute i vardagsrummet, fast egentligen väntar vi bara på att den här goda kladdkakan som står i ugnen ska bli färdig. sen ska vi dra på 1 av dom 3 filmerna jag plockat hem idag (; 'center stage' heter den vi ska se! sen har jag 'step up' och så 2;an  'step up; the streets' också. får väl se om dom hinns med idag.

efter maten tog jag en snabb dusch innan dennis kom hit och hämtade mig. fast först käkade han lite gott han med :)) så åkte vi till albin, satt på altanen en stund innan vi drog ut. var med tobbe och jesper nu sista tiden innan vi bestämde oss för att dra hit och looka movie (som vi alltid sa förr, haha)  :DD


puss&kram              

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så mycket!

2009-05-11 @ 23:46:23
URL: http://sandraknezevic.blogg.se/
Postat av: Felicia

step up ; the streets

är grymt bra ;D<3

2009-05-12 @ 16:08:26
URL: http://feliciaelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0