GODMORNING SUNSHINES

usch, jag hatar dagen efter. känner mig alltid helt i obalans, trots att jag inte alls är bakis nu så funkar det inte riktigt mellan mig och tangeterna. haha. blir fel titt som tätt, låt oss säga som så att jag får skriva om ungefär varannat ord. nej kanske inte riktigt så mycket, men ni fattar?! "otrooooligt intressant!"

hur som helst. dennis, tobbe och linus kom och hämtade mig strax innan 6 igår
, fick skynda mig som bara den det sista under tiden dom stod utanför att vänta. hade fortfarande en del kvar att göra. bara håret höll jag på med en timma så jag fixade inte i ordning mig sådär snabbt som jag brukar ;p

vi åkte in till stan, tobbe besökte en bankomat och systemet. sen mot suchi baren! :D jag och linus gick in och beställde, väntade 10 minuter, sen fick vi maten och åkte hem till tobbe för att äta och börja dricka. tja, man kan väl säga som så att jag ångrar att vi köpte skiten. haha, eller ångrar och ångrar - som linus sa - "nu har vi iaf smakat". det var verkligen ingenting för mig, som jag trodde innan! uuuusch, mådde ärligt talat riktigt dåligt efter /:


roob & albin


linus, kenny & frida


dennis & tobbe


jag - roob & albin

som tur var kom albin förbi ganska snart och lämnade mitt efterlängtade flak cider. dom första sjönk ner i magen ganska fort!! (; och så kom kenny :D sen kom albin, roob och peppe tillbaka + robin. fast dom två sistnämnda drog ganska snabbt igen. vi andra lyssnade skön musik och spelade "jag har aldrig" och söp oss fulla. när leken var genomgådd använde vi den till något spel som roob kallade "svart eller vitt", typ. fast det fick ju blil röd/vit ist :)


kenny & albin i stan


kenny, dennis & albin på väg ner mot strandgatan

sen kom frida! :)) chauförren. kvart dök även robin och peppe upp igen för att köra gänget. så vi hoppade in i bilarna och åkte in till stan. linus, roob, robin och peppe gick tydligen tills lipz med en gång, vi andra tog en promenad ner till kanalen först ;) sen strax efter 9 gick vi rätt in, ingen kö överhuvudtaget. och det märktes där inne dom första timmarna. stendött!

linus & albin inne på lipz


jimmie inne på lipz


jag & jimimie - tagen från lipz.se

drack några cider på happy hour! dom hade en ny sort nu, men den var faktiskt godare än dom gamla :D satt och pratade med folk. träffade jimmie, fredrik och bernow. trevligt! :]

dansa dansa dansa - annha, alexandra, tobbe, någon och roob

lite senare började det väl drösa in en del folk.
men känns ändå som det inte var alls lika mycket som i vanliga fall. eller som det var förr! dom sista timmarna bestod till störst del av dans dans dans. riktigt roligt. men vi var helt dysvett allihopa :d haha. jag och linus käkade vid 12 också. det blev en kebabtallrik med vatten till mig och kebabrulle med cola till honom. jag blev proppmätt efter halva typ! ;o sen gick vi iaf tillbaka till lipz. jag dansade ännu mera och vid 1 eller något kom frida och körde hem oss. en helt okej kväll, trots lite folk. det var ju iaf trevligt folk :)


nu vet ni hur min kväll var. hoppas ni också hade trevligt :D fast kan väl tänka mig att dom flesta inte var ute på krogen och drack ;p hehe. jaja. nu ska jag äta frukost och duscha. kanske klämmer in en promenad inom dom närmsta timmarna (: lite senare blir det göteborg med johan, hans orm (helt seröst!), kenny och självklart dennis! ;DD

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Fia

SVar: JA riktigt!! <3

2009-05-15 @ 11:11:57
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0