HAR INGET BÄTTRE FÖR MIG

Namn: sofia
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: var med jimmie, sen sov
Hur många hamstrar har du haft: haha, 1-2 typ ;p
Kan du gå ner i spagat: nono
Vad ska du göra i kväll: vara med sara <3
Vad ska du göra i morgon: det vet jag inte
Senaste inköp: hm?
Senaste film: början av 'X-men' igår kväll
Vad har du i ditt fönster: en plastblomma och laddare till kameran
Tycker du om att cykla: ja :D
Vem sov du över hos senast: minns inte ;o
Vem sov över hos dig senast: linus
Vem pussade du på senast: -
Vad ska du göra nu: klä på mig, precis duschat
Vad ska du göra sen: sola lite kanske :))
Vem träffade du sist: pappa
Vem skulle du vilja träffa nu: hm ..
Sjunger du i duschen: nej
Vem ringde dig senast: någon som ringde inatt. vet inte vem?
Vem ringde du senast: lillasyster
När ska du gå och lägga dig ikväll: det får vi se (;

Vad gjorde du för tre timmar sen: blev väckt av pappa
Vad skulle du vilja göra nu: vad som helst typ ;o
Har du badat i år: nej, men blir nog snart!
Tidsfördriv: dator .....
Vad heter du just nu på msn: fia
Kär i någon just nu? nej, jag vet inte
Känner du någon som heter likadant som dig? ja
Morgontrött? oftast, ja.
När är du född? 1 oktober 1990
Var bor du? trollhättan, sylte
Nuvarande hårfärg? mellanbrunt
Riktiga hårfärg? typ det jag har
Ögonfärg? gröna
Vad läser du för bok nu? lyckans hjul
Humör just nu? uttråkad ;|
Vad har du för parfym idag? ingen än
Vill du ha barn? ja
Hur stort är ditt rum? sådär
Har du tv/dator i ditt rum? tv nej, dator ja
Piercingar? naveln, tungan & läppen
Tatuering? ja, min ödla ;D
Brukar du vara osminkad i skolan? går inte i skolan
Skostorlek: 39-40


Kommentarer
Postat av: Olessia

kul :)

2009-05-02 @ 12:20:45
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0