HEJ PÅ ER!

nu är jag hemma, jag och dennis. vi ska äta kladdkaka och kolla 'ballar av stål', efter det blir det någon av filmerna vi tankat idag ;D jag är verkligen helt slut i musklerna. skakar som jag vet inte vad efter 70 minuterspasset boxing som jag och alice var på :) men det känns härligt att ha kört slut på sig lite. en snabb visit i bastun blev det också.

imorgon blir det kanske simning och antagligen ännu ett grupp-pass. kycklingsalladen var väldigt god också förresten (: hihi. sen så tog vi dessutom en liten promenad i stan nu innan vi åkte hem, för att varva ner lite. dock blev det väldigt kort eftersom dennis är så lat och vägrade gå varvet runt spikön som jag och alice ville! ;p nej. nu tröttar nog dennis på att vänta .....

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: josse

sv: Aha! Va konstigt.. Är det jätte mkt på sidan eller?

2009-05-18 @ 23:34:44
URL: http://soodelicious.blogg.se/
Postat av: josse

sv : haha okej =)

2009-05-19 @ 09:41:09
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0