IDAG ÄR JAG LYCKLIG!

men har ganska tråkigt. har vart och storhandlat med pappa, pratat lite och sådär. nu sitter han på balkongen och pratar i telefonen. vi väntar typ på erica och hannah, som kommer vid 5 tiden. sedan blir det tacos! lite senare ikväll bestämde jag att vi ska till gaddis med albin och dennis, för att bada och grilla korv! det blir nog mysigt :) hoppas att någon mer än jag har tänkt att bada bara?! vädret är kanon, riktigt varmt och soligt. det ser positivt ut för morgondagen.

edit; hannah får skjuts av sin pappa ist så hon kommer snaaaart! ;D

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: ericaandersson

Jag badade ute i tisdags det va riktigt skönt:) kram

2009-05-29 @ 15:32:00
URL: http://jobbiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0