JAG HATAR

åh, vad vad jag hatar hatar HATAR! jag blir galen på mig själv. beslutsångest, vad det än gäller. jag vet aldrig vad jag vill. nu står pappas motorcykel där ute på tomgång. och jag får panik!! kanske vill jag åka med iaf? eller vill jag. fan, ska jag springa ner? vad ska jag göra om jag inte åker med? missar jag något om jag gör det? men tänk om jag bara kommer sitta här själv i lägenheten hela dagen. FAAAAN. jag vill åka med. men tänk om det bara kommer bli kallt, långtråkigt och jag ångrar mig sen. nej, det lättaste är nog att bara stanna här. det kommer fler chanser att åka med. men valet är alltid lika svårt. nu åker han .....

fan vad härligt det låter, typiskt! hoppas verkligen att någon vill hitta på något idag nu. dör snart i den här dryga stan, drygt umgänge. skitsnack, lögner och svek. hur länge orkar man?

nej, nu ska jag äta god frukost, sätta mig i solen och hoppas på att någon av mina vänner inte är upptagen. jag kikar säkert in senare igen.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: :) okej, jag mår helt okej jag med. lite trött dock. :P

2009-05-02 @ 09:48:56
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, det är sant.. känner mig redan lite trött, har hunnit sitta ute i solen i en timme och är redan lite trötter. :P haha.

2009-05-02 @ 11:48:59
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: okej. jag ska också ut på balkongen nu. väntar på att min vän ska duscha klart, hon är så seeeg :P

2009-05-02 @ 11:52:31
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0