KANSKE KAN BLI EN VETTIG DAG

jag ska börja med att äta frukost! havregrynsgröt med kaneläpplen :) sen så ska jag ta med mig betygen som mamma skickat till mig via mailen och kila in till stan, besöka arbetsförmedlingen. ser fram emot! NOT. känns som något som bara tar massa onödig tid och sen tycker jag bara det är jobbigt överhuvudtaget att gå in ensam på ett obekant ställe. men, sånt är livet. idag måste det göras, jag har ju faktiskt haft flera veckor på mig .....

när jag är klar där kilar jag nog hem igen.
tänkte kolla igenom mina kläder lite. kanske lägger ut en del på tradera, har mycket kläder men inget att använda. så är det väl för dom flesta :p vissa plagg hyar jag köpt och sedan aldrig tagit på mig!

jag ska kolla vidare efter klänning också.
min gröna balklänning från 9an kändes inte helt bra. tyckte inte den satt som jag hoppats på :/ och färgen är jag inte så förtjust i längre. köpte den väl då för 3 år sedan för att den passade så bra till mina ögon. hehe. och så var jag ju ganska inne på grönt överhuvudtaget. även mina tapeter var gröna ;)

HANNAH KOMMER INTE IDAG.
besviken! :( hm, men tyvärr inte förvånad. alltid något .....

jag och alice drar väl till gymet en sväng iaf. men jävlar vad ont jag har nu, kan knappt gå efter jag suttit still en stund. men det är fan vaderna som gör ondast. knät känns lite bättre idag. bara när jag vrider benet eller böjer knät mycket det gör ont! tur det. jag får helt enkelt koncentrera mig på armar/mage/rygg idag! :D kanske blir några längder sim också om det funkar med benet. vi får väl se vad vi känner för det och sådär :)

jag tror att jag hoppas på fest ikväll? ;D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0