PROMENAD TILL AFFÄREN

nu känns det genast lite bättre när jag rört på mig och handlat massa nyttigt! :)) tog mig en promenad bort till affären. skönt med frisk lust, och speciellt skönt att veta att man gjort något vettigt med den här dagen. för dom sista timmarna har vart fyllda av inget annat än frustration :#



  • morötter
  • bröd
  • knäckebröd
  • broccoliblandning
  • paprika
  • proviva svartvinbär
= 95 kronor

ett mycket rimligt pris tycker jag :D
nu ska jag göra dip och skala morötter. måste bara vänta på att linus svarar för att få receptet till världens godaste hemmagjorda dip. har glömt bort det! sen får jag väl försöka slänga på en bra film eller något. mysa i min tragiska ensamhet.

kolla här, 55 riktigt bra tips om man vill gå ner i vikt!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: vendela

de dära är faktiskt gott:)

2009-05-05 @ 21:00:48
URL: http://femsmultron.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

gulliga kommentarer på min blogg :)

dock var din blogg grymt mkt snyggare än min !

2009-05-05 @ 23:40:12
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0