SARA ANDERSSON

glad att jag har dig hjärtat! det är helt sjukt hur en människa helt plötsligt kan lysa upp hela dagen :)


den här bilden tog vi på valborg förra året, alltså ganska exakt ett år sedan [; tänk vad tiden går fort! ;*

nej, nu ska jag börja göra mig i ordning lite. vet inte vad vi ska hitta på än men det löser sig alltid. vet inte heller om jag ska dricka eller inte. men sprit, det ska jag ha .. får väl se hur mycket det finns kvar när jag kommer hem inatt :)) dessutom har jag ju en xide kvar :DD

edit;
det blir brännboll med sundet, perälä, björk m.fl :D ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej! Ha en fin kväll! =)

Kramar

2009-05-02 @ 18:47:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: sara Andersson

älskar dej ! <3

2009-05-03 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0