SJUUUUKT BAKIS NU

det blev inget strandgatan idag, snålt med cash, dåligt väder mm. istället kom albin och hämtade mig, så drog vi till emmas för han skulle käka. men det tog en evighet för först fick vi vänta hur länge som helst på att beställa, och sen fixade dom ju inte maten sådär jätte snabbt ;p men men .. sen drog vi till albin för han skule fixa något snabbt. vidare till shell, köpte en baguette och cigg till lisa. så åkte vi och hämtade henne (: sen träffade vi hallberg, så åkte han med oss. även roob hängde med ut! blev en tur till hunneberg. vi såg värsta stora älgen ;D och sen gick vi in i några grottor :o fräckt! sen hoppade roob över till vurp och hallberg tog sin egen bil.

jag, albin och lisa åkte till sjuntorp för att albin skulle hjälpa sacka med något, men då hade han fått ta ett jobb så vi fick åka tillbaka in till stan. alla var sega så vi åkte hem. nu ska jag snart äta tacogratäng tror jag :) sen vet jag inte .. skulle nästan kunna somna ärligt talat! riktigt riktigt seg nu, och blir mer och mer illamående typ :p

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0