"SOVMORGON"

haha, det känns faktiskt som jag haft sovmorgon idag. den här veckan har på något sätt vart så planerad och häktad! dock har jag inte tagit mig till arbetsförmedlingen ;/ känner verkligen 'orkaaaar inte', men nästa vecka måste jag ju bara eftersom veckan efter det ska jag till sov på måndagen, den 25e maj, 10.00 var det va? (a) har det uppskrivet i mobilen iaf, som tur är.

som jag redan visste (eftersom jag kollade smhi igår kväll) så är gatorna blöta, vilket betyder regn! ;| det är ju mindre positivt eftersom jag hade en bild av att vi skulle förfesta nere på bryggan innan lipz ikväll. jaja, det är väl inget större problem. det brukar lösa sig! :)

jag ska försöka (!!) uppdatera med ett lite roligare inlägg lite senare.
någonting som sticker ut i min blogg. kan tänka mig att det blir lite trist att endast läsa om vad jag gör dagarna i ända? speciellt för dom som inte känner mig eller vet någonting om mig. men bara så ni vet; vill ni veta något så är det bara att fråga?! det är bara roligt :D

nu ska jag iaf försöka göra något vettigt!
här behöver städas + att jag ska ta min morgonpromenad. det gör jag nog först av allt. hej här kommer jag spöregn! ;} haha, usch. jag tror att jag tar en springtur runt skogsrundan ist. men först en äggvita, ett stort glas vatten och 30 minuters vila för att låta det sjunka (: hörs väl om en stund.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, verkligen. Usch! Borde vara olagligt ;) haha

2009-05-14 @ 13:13:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0