TACK FÖR MATEN


nu har jag precis käkat :) torsk,/wok/fisk- och skaldjurssås grej och potatis. pappa har ännu inte kommit hem, så får ställa mat i kylen till honom (: idag har jag än så länge legat ute på balkongen och stekt. näst intill somnade precis innan albin ringde och frågade om jag skulle med till uddevalla. javisst! så jag åkte med till biltema en sväng med dennis, stampe och albin. sen skjutsade dennis hem mig för att käka, men tror jag ska dra bort till albin nu .. eller något. orkar inte sitta här iaf ;p men först får det bli en bit kladdkaka till efterrätt, bara för att det är lördag ;) ikväll blir det nog dricka (y) hoppas jag iaf :D

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0