TYP SÅDÄR SÖNDER .....

DEPP! då var vi där igen ;( hm, jag tänker väl för mycket som vanligt. lyssnar på fel musik, äter saker jag ångrar och bara lägger för mycket tid på att försöka hitta lösningar på mina problem!

borde bara släppa saker som tynger mig.
vänner som sviker, bråk man haft, kärlek som kommit och gått. minnen som aldrig kommer tillbaka och bara gör en ledsen. jo, jag har blivit bättre på det. förr kunde jag spara sms, bilder och sånt där trams i månader (ÅR!), nu raderar jag det med lätthet i jämförelse. det känns väl på sätt och vis bra. man glömmer fortare. visst kan minnen komma tillbaka till en, om man på något sätt bli påmind. men det fastnar inte som på samma sätt som när man läser sms om och om igen, eller bläddrar igenom bilder från stunder man saknar!

sen har vi ju den där nya dåliga vanan;
efter att jag tryckt i mig näst intill hela skålen med chips (okej, ingen speciellt stor skål nu men ändå) så fick jag genast dåligt samvete, lämnade det sista kvar och hämtade ett äpple istället. ska försöka ta mig en morgonpromenad imorgon, och sen blir det nog gymma med alice. knät får vila!

hannah kommer imorgon också. ska bli helt uuuunderbart att få träffa henne. ser jag verklligen fram emot. åh! jag saknar mitt hjärta så otroligt mycket nu så det finns inte! som vanligt har vi nog en massa att prata om så det blir nog bara mys och babbel, fast sen vet man ju aldrig. kanske slutar stenfulla på någon fest med trevligt folk ;D folket är ju lediga från torsdag - långhelg nu!

nej, nu ska jag försöka rycka upp mig. torka tårarna och försöka sysselsätta mig en liten stund, kan passa på att städa lite. bädda om sängen ska jag göra också :)

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Jannha

Jag har varit likadan när de gäller att spara sms och bilder , jag tror man gör det för att man hoppas på att det fortfarande ska finnas kvar eller så vill man läsa alla sms för att få ett svar på allt som gick / har gått fel , tror jag men jag vet inte ,

och det känns mycket lättare att radera alltihop

för man sitter som sagt inte och kollar på alla bilder och läsare sms:en 1000000 ggr och gråter

vi har nog insett att det inte blir bättre av att spara sakerna ..



Vi två får hitta på något någon dag och prata om det som tynger dig och så .. det gjorde vi förut

och då försökte jag hjälpa dig så gott jag kunde .

och du försökte hjälpa mig så gott du kunde

och det kändes bra .



Vad har du gjort med knät föresten ? <3

2009-05-20 @ 01:34:33
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0