UNDERBARASTE!

det finns nog fan ingen bättre än du albin. jag älskar dig så otroligt mycket, vad som än händer. glöm aldrig det (: jag tror faktiskt inte att jag skulle klara mig utan dig. du är den i mitt liv som alltid bryr sig och försöker hjälpa mig.

jag vet att jag är svår! men som tur är vet du hur jag funkar. jag hatar mig själv för att jag kan vara ett sånt svin mot dig. men du ska veta att jag aldrig menar något illa, innerst inne. det bara blir så fel ibland - när mitt humör tar över. tack för att du finns. du betyder gryyymt mycket för mig <3

nu ska jag sova. "imorgon" ska jag upp tidigt - 08.30, ska ju vara hos soc 10.00.
sen blir det teater vid 12-tiden :p ska bli kul. sov så gott folket (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0