VALBORG

dagen började väl egentligen med att dennis klarade uppkörningen ;D han och stampe kom och hämtade mig, så drog vi en sväng till dennis skola innan vi åkte till viggen, träffade tobbe en sväng. sen åkte vi till vänersborg för att köra linn och becca hem till becca, medans dom gjorde sig klara där åkte vi in till stan och käkade skinkrulle (köttfärsrulle för dennis del) på amigo och hämtade vi dom igen och körde dom till linus. tillbaka till trollhättan. hämtade upp tobbe i stan och körde hem honom, fick 10 cider, 170 kr gick det på ;p usch! systemet är dyrt.

sen åkte vi till frändefors, under resan tog jag min första cider. först skulle vi hem till dennis. för att softa en kort stund, innan vi drog till emil, där även kenny var (: drack lite till och sen åkte vi till trollhättan, åkte hem till mig en sväng, jag bytte om och fixade till mig lite. när jag var färdig gled vi in mot stan, men först förbi en blomaffär för att kenny skulle köpa en ros till någon som fyllde år. urgulliga stampe köpte en ros till mig (: aw! hihi, sen parkerade vi bilen i stan och så gick vi och satte oss på bryggan och njöt av den underbara solen en stund, bara drack och tog det lugnt. klockan närmade sig 17.00 :] nere på bryggan träffade vi på någon random snubbe med en skateboard som emil och kenny lekte med.

när vi tröttnat på att sitta där drog vi tillbaka till vänersborg, så släppte vi av emil och kenny med sina öl på skräcklan. eric ville ha skjuts, så det blev ännu en tur upp till frändefors för att plocka upp honom, och så vidare till uddevalla (; höhö. jag och dennis blev pizzasugna och eric rekommenderade 'da vinci'. drog dit, delade på en rhodos kebab. behöver jag säga mer än att den "inte var värd att betala för"? :DD hahaha (6)

på vägen tillbaka till trollhättan kände dennis för att gasa på ute på motorvägen ;p när vi kom dit hade vi lite svårt för att bestämma oss för vad vi skulle göra, men det slutade med att vi drog till albin en snabbis. därefter till skräcklan igen för att träffa folket. det hände ju inte allt för mycket, men det var väl trevligt så :)




men varmt var det verkligen inte. någon/några timmar senare drog vi därifrån iaf! tänkte dra och kolla läget i thn, men så ringde malin och sa att hon och hannah var på lane loge och ville komma in till stan. så då drog vi dit och hämtade dom. sen hängde vi på torget en stund, var en del folk där. jag drog bort på fest hos krus, helt okej :)) trevligt folk.

sen kom dennis, stampe och emil och hämtade mig och linus. drog till trollhättan. träffade lite folk utanför lipz. sen gick vi över klaffbron för att möta tom :) linus ville käka, så då gick vi till grillhouse. träffade några kända även där. men inget märkvärdigt!

sen kom jens och skjutsade hem oss .. det var den valborgskvällen det. kan ju inte påstå att det var något att hurra för, absolut inte! (n) jag hade nog nästan hellre suttit hemma i mjukisbyxor med en påse godis ;p men men .. inget som går att ändra på nu. bara hoppas på att denna dagen blir bättre (:

apuss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0