VÄRSTA BAKSMÄLLAN I MITT LIV!

usch! vaknade kvart över 6 imorse, fick gå upp och spy! fyfan .. sen dess har jag spytt sådär 4-5 gånger till. inget roligt alls. men nu har det gett sig. tog en dusch halv 8 imorse också. haha, pappa undrade vad fan jag höll på med, typ. vaken så tidigt och inte nog med det, duschar också?! haha

gårdagen/kvällen var trevlig iaf :D den började med att jag var ute och sprang/gick i regnet. helt underbart skönt var det faktiskt :)) sen när jag skulle hem igen, så var det låst. tusan! pappa hade åkt till tandläkaren och jag hade ingen nyckel. fick fortsätta gå, ringde farmor och passade på att hälsa på henne. så jag tog mig en promenad till kronogården, sammanlagt blev det 1½ frisk luft och fettförbränning. känns jävligt bra! :D farmor bjöd på lite fika och en trevlig pratstund, fick höra lite gamla historier från när pappa och hans bröder var små. alltid lika roligt! som att pappa blev så trött på några tjejer en gång när dom stod och gapade på honom utanför balkongen (han var riktigt populär bland tjejerna, haha) iaf så tog han en hink med kallt vatten och hällde över dom .. behöver jag ens berätta att dom aldrig ställde sig under den balkongen igen? xD halv 1 kom pappa från frisören och hämtade mig :) körde hem mig, och 10 i 1 satt jag i bilen med albin, sara och possy igen. tror aldrig jag har stressat så mycket. var helt skakig!

stannade någon timma på utmaningen, ganska roligt var det väl.
kul att träffa lite folk (: efter det åkte vi hem till albin och kollade film, jag, albin och possy. dennis och stampe kom sen också. så efter filmen åkte vi hem till mig, jag käkade och gjorde mig i ordning snabbt och så drog vi till vänersborg, skulle köra robin söderström dit. och så plockade vi upp linus när vi ändå var där :) sen tillbaka till trollhättan, släppte av robin igen. hämtade sara, köpte slödryck, fick nyckel av albin och åkte hem till honom, blandade grogg, gick på toa och hämtade dennis dator.

sen drog vi ut till överby för att kolla alla bilar och racet. träffade albin och possy igen ;D och en massa annat folk. bl.a tobbe, jesper, robin, roob, peppe, jens :)) emil, emil och tommy kom från frändefors också :) + en hel del andra. kommer inte riktigt ihåg allt från kvällen i detalj. blev allt några roliga kort också :D haha, och så var vi på donken, shell och sådär som vanligt efter racet började dö ut .....

i bilen! stampe - linus - sara

på saab! emil - jag, sara & emil - ojdå!


på saab! jim, jag, stampe, emil & tommy

på saab! linus & jag - emil & sara - linus, sara & emil

på saab! jag & linus - jag, linus, stampe & tommy - jim, jag, sara, emil & linus


 på saab! tommy, sara, emil, jag & stampe


på saab! jag & emil - emil & linus - emils grogg

donken! dennis & tommy - stampe & jag - tommy, någon och jim

donken! emil - emil - klockan (några fler bilder finns här)

sen vid halv 2 eller något (?) körde vi först hem sara, sen släppte dom mig och linus hos mig. deckade typ med en gång. vilket jag inte skulle gjort med tanke på hur dåligt jag mått! mår väl inte precis prima nu heller, men det har blivit lite bättre efter några liter vatten och 6 knäckebröd :] höhö.

ikväll blir det cruising i mellerud. det blir jag, dennis, tobbe, jesper och eventuellt sara :) kommer nog bli kul, men jag ska nog hålla mig nykter. har ändå inga pengar så. jaja (: fast kan ju avslöja med en gång att planerna ändrades ganska tvärt. jag och sara delar en flska sprit (; haha .. illa! hur ska detta sluta? ;D ha en trevlig kväll kära läsare :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0