BRA DAG MEN DÅLIGT HUMÖR! ;<

tisdag nästa vecka har jag möte på högskolan, klockan 11.00 :) så får vi väl se hur allt ser ut, är rädd att det inte är så bra! ;/ men har ringt försäkringskassan idag och styrt upp en del där iaf (y) och träning blev det till slut. ca 45 minuter, till störst del kondition. sen skjutsade harvey oss till lisa, jag gick till busshållsplatsen direkt. fick vänta en stund, men men. på bussen var jag livrädd. en riktigt konstig snubbe satt och stirra på mig hela tiden. fick panik och började nästan gråta. paranoid? haha. fick för mig att någonting skulle hända när jag gick av bussen och bad till gud att han skulle gå av innan mig. hållplatsen innan klev han äntligen av!! (vilken lättnad) när jag själv gick av 200 meter efter sprang jag hem, för ändp fick jag för mig att han kunde dyka upp :| shit, ibland känner jag mig helt ur balans.

när jag kom hem gjorde jag en latte direkt! med kanel bara för det var så smaskens igår <3 medans den svalnade lite hoppade jag in i duschen och nu har jag gjort mig en tonfisksallad. dock extremt enkel. pasta, tonfisk och paprika :p hehe. två knäckebröd till och en clementin till efterrätt (y)

ska försöka komma i säng i någorlunda tid idag faktiskt. måste styra upp dygnet nu!! hm, behöver en bra film känner jag (: NU ska jag äta :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0