DRY DRY DRY

känner att jag befinner mig i en hemsk bloggtorka för tillfället. så fort jag trycker på 'skapa/inlägg' står det still i huvudet, har absolut ingenting att få ur mig och när jag väl får det så kommer inte orden ut alls som jag vill. jag hade faktiskt en aning om vad det här inlägget skulle bestå av.

MIN VECKA. jag känner att faktiskt hela veckan är en aning planerad, vilket jag ogillar samtidigt som det känns skönt och lite mera rutinerat på ett sätt att ha ett schema för den. först och främst ska jag försöka komma upp ur sängen senast 10, vilket jag misslyckades med 30 minuter idag eftersom jag somnade om när jag stängt av väckaklockan :p hm ... sen ser det ut såhär;

  • måndag: möte mer kerstin, träning, solning, träffa albin.
  • tisdag: träning.
  • onsdag: städning hos sonja, träning.
  • torsdag: träning, eventuell bussres upp till mamma för övernattning.
  • fredag: träffa ronja, kanske festa.
  • lördag: rida om baksmällan inte blir ett hinder och tillbaka hem till trollhättan.
  • söndag: träning.
så tisdag är den enda dagen jag absolut inte vet vad jag ska göra. sen lördag kväll vet jag iofs inte heller. men helgerna har jag vant mig vid att ligga hemma framför tvn. blir lätt så när kompisarna bara super eller är allmänt upptagna :p hehe.

nu ska jag äta frukost. sen vet jag inte om jag hinner komma iväg till sportlife nu innan mötet eller om jag ska ta en promenad in till stan sen i lite god tid till mötet så jag hinner till torget för att fylla på busskortet innan också (: fick pengar till det av pappi <3

ett stort lycka till till min vän wael som kämpar för sitt körkort idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0