ETT GALET DYGN! ;D

haha. brukar bli så när jag och lisa är i farten ;) när hon kom hit satt jag och försökte få något slags livstecken från min älskade dator, men den läser inte ens xp skivan. får väl se hur det slutar ..... satte på lite kaffe och så drack vi varsinn kopp, kollade på andra avenyn och babbla strunt som alltid (: sen lekte vi lite, experimeterade i köket .. kolsyrad oboy är ingenting vi rekommenderar! inte heller öl blandat med varken hallonsoda eller fanta pineapple :p fast öl a la kaffe var nog värst, fy helvete :D åkte fortare ut än in. hahahaha. när vi fjantat klart återvände vi till datorn en stund. framåt 04.00 smetade vi på varsinn ansiktsmask, vilket utvecklades till konstiga grimarser och tuperat hår :D resultatet förevigade vi med några bilder (;




till slut var det ju dags att tvätta bort ansiktsmaskerna :D haha. så då la vi oss i sängen för att försöka sova några minuter .. jag slumrade till, men inte lisa. hon fastnade helt i 'en kärlekshistoria'. när jag vaknade 20 minuter senare var det dags för frukost. kaffe, ägg, müsli och yoghurt (y) halv 7 sprang vi som idioter ut till bussen :):) och 40 minuter senare var vi i full gång på gymmet :D:D blev 1½ timmas träning, till störst del kondition. började med rullband. sprang 15 minuter - 2 km. sen lite lätt styrketräningen och avslutade med crosstrainer. jag körde slut på mig själv i 20 minuter, lisa gav upp efter typ 5 och satsade på rullbandet ist! använde sista krafterna för att ta oss tillbaka till omklädningsrummet, där vi satt drygt en halvtimma och väntade på våra soltider (a) 09.00-09.30.

sen blev det en promenad i kylan hem till albin och bums i sängen. somnade som stockar båda två efter nya one tree hill avsnittet :] vaknade inte förrän halv 3!!! haha. då tog jag en dusch, sen käkade vi lite och kollade TV en stund innan lisa blev hämtad av jacob. jag och albin låg kvar på soffan tills klockan blev halv 7. då skjutsade han hem mig för att åka och träna (y) nu har jag käkat ett knäckebröd och druckit ett glas vatten. gick sådär med mina nya matvanor idag. helt omvänt alltihopa. får satsa på att inhandla lite frukt och så imorgon. skjöt upp städningen hos sonja till imorgon efter jag har vart på högskolan.

herregud. jag är sjuuuukt slö alltså ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0